INTERNI OGLAS
za popunu radnih mjesta preuzimanjem namještenika iz drugog organa državne službe u Zajedničku službu Parlamenta Federacije Bosne i Hercegovine
01. Viši samostalni referent – kontrolor obrade i utroška sredstava – 1 (jedan) izvršitelj
01. Viši referent za administrativne poslove – 1 (jedan) izvršitelj
02. Viši referent za kancelarijsko poslovanje – 1(jedan) izvršitelj
03. Viši referent za otpremu poziva i materijala – 1(jedan) izvršitelj
Za poziciju 01.
Opis poslova: priprema i analizira podatke i dokumente potrebne za izradu budžeta; zaprima, uvodi i raspoređuje prispjele račune, provjerava ispravnost i valjanost dokumenata, kompletira dokumentaciju za plaćanje, pravi preglede utrošenih sredstava i učestvuje u sastavljanju odgovarajućih izvještaja po nalogu rukovoditelja, vrši kontrolu i odobrava unesene fakture u trezorsko poslovanje, vodi kontrolu i usuglašava knjigovodstvenu evidenciju za sve vrste uplata kao i naknade i druga primanja, vrši obračun putnih troškova zastupnika i delegata, vodi materijalno knjigovodstvo cjelokupne imovine, kapitalnih sredstava i sitnog inventara, potrošnog materijala i prati kretanje tih sredstava i obračunava amortizaciju kapitalnih sredstava, te obavlja i druge poslove po nalogu šega službe.
Za poziciju 02.
Opis poslova: obavlja administrativno – tehničke poslove prilikom izrade rješenja i drugih akata u vezi sa radnim odnosima, obavlja poslove iz oblasti penzijskog i socijalnog osiguranja (prijave, odjave), surađuje sa službom Računovodstva i dostavlja podatke za godišnje odmore, radni staž, te obavlja i druge poslove koje mu odredi šef službe.
Za pozicju 03.
Opis poslova: obavlja sve poslove oko prijema akata (službena pošta) i njihovog zavođenja u djelovodnik, dostavlja akte u rad putem internih knjiga, vodi i održava ažurnu evidenciju o kretanju i stanju predmeta, blagovremeno ukazuje šefu službe na nepravilnosti u primjeni propisa o kancelarijskom poslovanju, vodi skraćeni djelovodnik povjerljive i strogo povjerljive pošte, obavlja i druge poslove iz oblasti kancelarijskog poslovanja, kao i druge poslove koje mu odredi šef službe, a koji se odnose na zadatke iz njegovog opisa posla.
Za poziciju 04.
Opis poslova: obavlja poslove raspoređivanja i otpreme poziva i drugih materijala za potrebe Parlamenta Federacije BIH, otprema izlaganja zastupnika i delegata izgovorenih na sjednicama domova radi autorizacije za fonografske bilješke, vodi i ažurira bazu podataka za potrebe zastupnika – delegata, slaže, pakuje i adresira materijale za otpremu zastupnicima i delegatima i drugim korisnicima, dijeli povjerljive i strogo povjerljive materijale zastupnicima i delegatima kao i druge poslove koje mu odredi šef službe, a koji se odnose na zadatke iz njegovog opisa posla
Za poziciju 01. posebni uvjeti:
- VŠS – Komercijalna škola ili Ekonomski fakultet -VI stepen
- certificirani računovodstveni tehničar
- najmanje jedna godina radnog staža
- poznavanje rada na računaru
- položen stručni ispit
Za poziciju 02. posebni uvjeti:
- SSS – gimnazija ili birotehnička ili ekonomska škola
- najmanje 10 mjeseci radnog staža
- položen stručni ispit
- poznavanje rada na računaru
Za poziciju 03. posebni uvjeti:
- SSS – gimnazija ili ekonomska škola
- najmanje 10 mjeseci radnog staža
- položen stručni ispit
- poznavanje rada na računaru
Za poziciju 04. posebni uvjeti:
- SSS – gimnazija ili ekonomska škola
- najmanje 10 mjeseci radnog staža
- položen stručni ispit
- poznavanje rada na računaru
Uz prijavu na Interni oglas, potrebno je za pozicije: 01., 02., 03., i 04., priložiti sljedeće dokumente (originali ili ovjerene fotokopije ne starije od šest mjeseci):
- dokaz da kandidat ima radno-pravni status namještenika,
- uvjerenje o državljanstvu,
- izvod iz matične knjige rođenih,
- diploma o traženoj završenoj stručnoj spremi, uz napomenu za poziciju 01., potrebno je priložiti i dokaz certificiranog računovodstvenog tehničara,
- dokaz o radnom stažu,
- dokaz o položenom stručnom ispitu i
- dokaz o poznavanja rada na računaru.
U skladu sa članom 21. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federaciji BiH pravo prijavljivanja na ovaj oglas imaju namještenici iz organa državne službe svih nivoa vlasti u Federaciji.
Prijave sa kratkom biografijom i traženim dokumentima dostaviti u roku od 10 dana od dana objavljivanja (na Web stranici) Internog oglasa, putem pošte preporučeno na adresu:
Parlament Federacije BiH
Zajednička služba
Ul. Hamdije Kreševljakovića br. 3
71000 Sarajevo
sa naznakom
«Interni oglas za popunu radnih mjesta preuzimanjem namještenika iz drugog organa državne službe u Zajedničku službi Parlamenta Federacije BiH»
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se uzimati u razmatranje.
TAJNIK ZASTUPNIČKOG DOMA SEKRETAR DOMA NARODA
Ivan Miličević mr.sci.Izmir Hadžiavdić